לשיחת ייעוץ חייגו:

עורך דין נוטריון

עורך דין נוטריון

עורך דין נוטריון הוא עורך דין אשר צבר בעבודתו המקצועית וותק של לפחות עשר שנים והוסמך על ידי וועדת נוטריונים מיוחדת לעבוד כנוטריון. לכן, בהכרח כל נוטריון אשר מוסמך לעבודתו הוא עורך דין, אשר גם עסק במקצוע בפועל, אך לא כל עורך דין הוא נוטריון, וזהו דבר שחשוב לזכור כאשר אתם מחפשים נוטריון מוסמך מכל סיבה שהיא. מרבית עבודתו של עו"ד נוטריון קשורה לאישור אמיתותם של מסמכים שונים. למשל, עו"ד נוטריון מאשר כי צוואה מסוימת אכן נחתמה על ידי האדם אשר לו משוייכת הצוואה, ולא על ידיו של מישהו אחר, הוא יכול לאשר שאנשים מסוימים עדיין בחיים וכשירים לחתום על מסמכים שונים על מנת למנוע מצבים של זיוף, הוא יכול לאשר חוזים שונים ומגוון של מסמכים. עבודתו של עו"ד ונוטריון לעתים קרובות היא חיונית, בעיקר כאשר צריך להוכיח כי מסמך מסוים אכן אותנטי וכי דין ודברים מסוים באמת התרחש בפועל.

עורך דין נוטריון מאשר בין היתר מסמכים שיכולים להיות שווים הרבה מאוד כסף, ולכן לא פעם חשוב להוכיח את האותנטיות שלהם בבית המשפט. למשל, עורך דין נוטריון מאשר צוואות, שלא פעם גורמות לסכסוכים אדירים ולרצון לבדוק כמה הן אכן אמיתיות ולא מזוייפות, הוא יכול לאשר הסכמי ממון בין בני זוג וגם חוזים משפטיים שונים. עורך דין נוטריון מוסמך גם לאשר כי מסמך מסוים שתורגם משפה אחת לשפה אחרת, ובעיקר מסמכים רשמיים, אכן תורגמו באופן כזה שנאמן למקור. למשל, אם אתם רוצים להוכיח כי תרגום של תעודת הנישואין שלכם לאנגלית הוא תרגום מדויק צריך ללכת אל עורכי דין ונוטריון שיאשרו לכם את התרגום. כמובן שכאשר פונים לעו"ד ונוטריון חשוב לפנות אל עורך דין נוטריון שמבין היטב את השפה ממנה המסמך תורגם או את השפה אליה תרגמו את המסמך.

עורך דין נוטריון הוא עורך דין אשר אנשים רבים זקוקים לשירותיו לעתים קרובות: בין אם הם רוצים להתקבל ללימודים בארץ זרה, בין אם הם רוצים להוכיח כי חתימה שלהם על מסמך כלשהי אכן שייכת להם ובין אם מכל סיבה אחרת. כך שישנם מקרים רבים בהם פשוט חיונים לפנות אל עורך דין נוטריון.

חיפוש באתר