לשיחת ייעוץ חייגו:

שירותים נוטריונים – סוגים ועלויות

השירותים הנוטריונים מחולקים לכמה נושאים. חלקם הם נושאים הטעונים אישור: אישור צוואה, אישור על היותו של אדם בחיים, וכד'. חלקם טעונים עבודה שנעשתה באותו מסמך: תרגום המסמך, תרגום משפה זרה לעברית או להיפך, ועריכת מסמך שכבר נכתב. במילים אחרות, ישנם מסמכים שהנוטריון רק מאשר, וישנם מסמכים שעל מנת שהוא יוכל להטביע חותמת אפוסטיל עליהם, עליו לעשות עבודה בעצמו על אותו מסמך ו- "לשפץ" אותו לקראת החתימה עליו.

שירותים נוטריונים – סוגים ועלויות

עריכת מסמך

עריכת מסמך מכל סוג, תיקון שגיאות תחביריות, תרגום מסמך לעברית, תרגום מסמך לשפה זרה, תרגום מסמך משפה זרה מסוימת לשפה זרה אחרת וביצוע כל סוג של שינוי במסמך כתוב. הנוטריון גם מבצע את השינוי, בהתאם להנחיות הלקוח, וגם חותם על המסמך בהתאם לקריאה מחודשת בו ואישור שהוא סמך אמין. העלות של השירות נחשבת גבוהה מעלות של שירותים מסוג "אישור בלבד" משום שהנוטריון אינו רק מאשר אלא גם עורך את אותו מסמך.

אישור מסמך

הנוטריון מקבל לידיו מסמך הדורש אישור, או לחילופין מוציא מהקלסרים שלו עותק קבוע של מסמך מהסוג שהלקוח ביקש. אלו נחשבות משימות מורכבות פחות, המתבססות בעיקרן על אישורים נדרשים ותו לא. אין כאן שירותי עריכה ממושכים או כתיבה או ניסוח כלשהו על ידי הנוטריון. לכן, התמחור של עבודה מסוג כזה נחשב זול יותר מאשר עריכת מסמך.
דוגמאות לשירותי עריכת מסמך

• תרגום.
• עריכה של מסמך שנוסח באופן קהה מדי ולא חד ונכון.
• שינוי מסמך החשוד כמסמך שלא נחתם בתום לב (ביידוע הלקוח, כמובן).
שירותים אלה נעשים על ידי נוטריון כדי לקדם את נושאיהם של הלקוחות שלו. לדוגמה, תרגום תעודות לידה, בגרות או תעודות עם תארים באוניברסיטאות ומכללות בארץ נדרש על מנת להשתקע בחו"ל או אפילו לבקר שם עם ויזה שאינה תיירותית לתקופת מה.

דוגמאות לשירותי אישור מסמך

• אישור על היות אדם בחיים.
• אישור הסכם ליטיגציה מסחרית בין חברות ספק ולקוח.
• אישור חוזים והסכמים אחרים – בין אזרחים פרטיים.
• כל מקרה אחר בו בית משפט במדינה זרה יבקש חוות דעת עכשווית עליך המגובה בחותמת של נוטריון.

שירותים אלה הם שירותים אשר הנוטריון נדרש לאשר את נכונות הדברים שנטענים בפניו. בחלק מהמקרים מדובר עךל חתימה על מסמך שהביא הלקוח, ובחלקם הנוטריון שולף עותק אוטומטי, מצרף אליו את שמכם וחותם עליו.

למידע נוסף בנושא שירותים נוטריונים

שירותים נוטריונים בחולון

שירותים נוטריונים בחולון

שירותים נוטריונים מהירים מגיעים אליכם עד הבית, עם השירות החדש של מרכוס ושות' עורכי דין ונוטריונים עבור תושבי חולון והסביבה. מרכוס ושות' עורכי דין ונוטריונים

קרא עוד »

צרו עמנו קשר וקבלו ייעוץ ללא התחייבות

שירותים נוספים

צרו עמנו קשר לפרטים נוספים:

077-2319289

חיפוש באתר