לשיחת ייעוץ חייגו:

הסכם ממון לאחר נישואין

הסכם ממון לאחר הנישואין – להבטיח את העתיד הזוגי

חושבים לערוך הסכם ממון לאחר הנישואין? זוגות רבים חושבים בדיוק כמוכם. אנו במשרד רן מרכוס ושות' שמחים ללוות אתכם בתהליך גיבוש ועריכת הסכם ממון, ומבטיחים לכם שירות הוגן ומקצועי אשר ייטב עם שני הצדדים בהסכם.
אתם מוזמנים ליצור קשר לקבלת פרטים נוספים

צרו עמנו קשר לפרטים נוספים:

073-3606825

הסכם ממון לאחר נישואין

 ישנם זוגות רבים, אשר מעדיפים לחתום על הסכם ממון לאחר נישואין, בכדי להבטיח את מעמדם, כאשר הרכוש שהביאו עמם בעת קשר הנישואין, יהיה שייך להם והרכוש שנצבר במהלך חייהם המשותפים, יהיה שייך לשני בני הזוג, כך שאם חלילה ייפרדו, הרכוש המשותף לשניהם שצברו יחד במהלך שנות נישואיהם, יחולק שווה בשווה, לשני חלקים. הסכם זה, מונע מאבק משפטי בעתיד. היות ובשנים האחרונות, אנו עדים לכל כך הרבה מקרי גירושין, זוגו רבים, מעדיפים לחיות בשלום ובשלוה, לאחר שחתמו על הסכם זה. מי שמעוניין בעריכת הסכם זה, עליו יהיה לפנות לעורך דין לענייני משפחה, אשר ינסח הסכם מקיף וברור לשני הצדדים וכן, ידאג להגשת הטופס של בקשת האישור להסכם הממון, בבית הדין לענייני משפחה בעיר מגוריהם של בני הזוג.

הסדר חלוקת הרכוש מבעוד מועד

רבים מהזוגות, דוגלים בעריכת הסכם ממון לאחר נישואין, כך שבמקרה של פרדה, הרכוש יהיה כפי שהסכימו מראש ביניהם. הסכם זה, מונע מאבקים משפטיים מכוערים בין בני הזוג, הוצאות על שירותי עורכי דין שלפי מה שאנו יודעים מדובר בסכומים גבוהים מאוד יש למצוא את ההסכם שיתאים באופן ספציפי לשני בני הזוג ועוה"ד, יסביר לשני הצדדים על משמעויות ההסכם. יש לשאול את השאלות הנחוצות את עורך הדין, כך שיוכל להסביר להם במילים פשוטות ומובנות יותר, את פירוש ההסכם וחלוקת הממון במקרה חלילה של פרידה.

בחירת עורך דין המתמחה בעריכת הסכם ממון והשלבים להגשתו בביהמ"ש

יש לדעת, כי הסכם ממון לאחר נישואין, אשר לא ייערך ע"י עורך דין המתמחה בדיני משפחה, לא יגן על זכויותיהם של בני הזוג, כך שזה יוכל למנוע חילוקי דעות בעתיד בין בני הזוג. יש לוודא, הבחירה של עוה"ד שיערוך את הסכם הממון, תהיה מושכלת ושיש לו שנים רבות של התמחות בעריכת הסכמים מסוג זה. את ההסכם מגישים יחד עם טופס בקשה לאישור ההסכם בבית המשפט לענייני משפחה, כך שיקבל את התוקף החוקי הסופי. שי להקפיד, כי עוה"ד אשר יערוך את הסכם הממון עבור בני הזוג, יהיה נוטריון מוסמך.

למידע נוסף בנושא הסכם ממון ידועים בציבור

הסכם קדם נישואין הסכם נישואים לכל מטרה

הסכם ממון: יתרונות וחסרונות

הסכם ממון הוא הסכם בין בני זוג הקובע כי במקרה של פרידה, פרטנר אחד מקבל פרטי רכוש מסוימים ופרטנר שני את הפריטים האחרים. בדרך כלל, הוא נעשה רק אם בני הזוג מחליטים להתחתן,

קרא עוד »
אישור חיים רן מרכוס

הסכם ממון

חושבים לערוך הסכם ממון? הגעתם למקום הנכון. אנו במשרד רן מרכוס ושות' מסייעים לכם בתהליך הגיבוש הסכם ממון, ועריכת הסכם ממון. בזכות ותק וניסיון רב שנים

קרא עוד »

צרו עמנו קשר וקבלו ייעוץ ללא התחייבות

שירותים נוספים

חיפוש באתר