לשיחת ייעוץ חייגו:

סוגי אישורים נוטריונים

נוטריון הוא עורך דין אשר מהווה חבר לשכה למשל שנים ארוכות ללא עבר פלילי כלשהו. לא כל עורך דין כזה הוא בהכרח נוטריון, אך על מנת להפוך לנוטריון ולהיכנס לרשימה המכובדת של עורכי דין מסוג זה, חש להחזיק בנתונים אלה. אדם המתמנה לנוטריון מחזיק בסמכויות להפיק אישורים בעלי תוקף משמעותי מאד למי שהם תקפים לגביו.

אישור על היותו של אדם בחיים

אישור שממשלות גרמניה דורשות לדורותיהן מכל אדם המבקש פיצויים על השואה או על פשעי מלח"ע השנייה. האישור יכול להינתן רק על ידי נוטריון, שכן מבחינת הממשלה בברלין אין ערובה שיש ניצולים בחיים, ומאידך האדם המדובר חי. על מנת להוכיח שזה הוא, רק נוטריון יוכל להתגבר על המכשול באמצעות משלוח אישור מתאים.

אישור צוואה

נוטריון מאשר כי הצוואה מאושרת, נכתבה כאשר הכותב היה בצלילות דעת, ולא הושפע מגורמים זרים. יצוין כי צוואה שלא מוגנת באישור כזה היא צוואה הפותחת פתח למאבקים בין אחים, ולעתים גם בינם לבין האחיינים של אותו נפטר. הם יוכלו לומר כי מדובר בצוואה בעל פה, שהיא חזקה יותר מצוואה מאושרת, או חלילה בצוואה שהכותב לא היה צלול כאשר כתב אותה. רק צוואה מאושרת המגובה באישור שהיא מאושרת כשהיא נכתבה מגנה עליה מפני רוחשי רעתה.

אישור תרגום

כאשר מתורגם מסמך מעברית לשפה אחרת, נדרש הנוטריון, בנוסף לתרגום, לאשר שזהו התרגום הנכון על פי הפשט של הבנת הדברים. את האישור הזה מטביע העורך דין בדר כלל על המסמך המתורגם. לעתים הוא מצרף מסמך המשודך למסמך המתורגם, ובו חותמת האפוסטיל שלו ופרטיו כעורך דין.

הנפקת אישורים נוטריונים

ניתן להנפיק ולאשר כל אישור אפוסטיל נוטריוני במשרד זה. תוכלו להגיש לנו מסמכים לניסוח או מסמכים שכבר נוסחו. הם ייבדקו ויופקו עליהם אישורים נוטריונים. כאשר מסמך מגובה באישור נוטריוני, המסמך קשה מאד לשינוי ועריכה מחדש. זה למעשה השלב האחרון בסגירת מסמכים. לכן, רשויות רבות כל כך בארץ ובעולם לא מסתפקות יותר במכתב מעורך דין אלא באישור נוטריוני לפיו הדרישות שלהן כרשויות חשובות.
למידע נוסף על הנפקת אישורים נוטריוניים ניתן לפנות אלינו ואנו נצייד אתכם בידע הדרוש!

למידע נוסף בנושא אישורים נוטריונים

סוגים שונים של צוואות מוסברות: בחירת הצוואה הנכונה לעיזבון שלך

כשזה מגיע לתכנון העתיד, אחד הצעדים החשובים ביותר שאתם יכולים לנקוט הוא לנסח צוואה. צוואה היא לא רק מסמך משפטי; היא הצהרה של הכוונות שלכם, שמבטיחה שהנכסים שלכם יחולקו לפי רצונותיכם לאחר שתלכו לעולמכם.

קרא עוד »

צרו עמנו קשר וקבלו ייעוץ ללא התחייבות

שירותים נוספים

צרו עמנו קשר לפרטים נוספים:

077-2319289

חיפוש באתר

למידע נוסף בנושא אישורים נוטריונים

צוואות נוטריוניות

אישור צוואה נוטריונית הוא שלב קריטי בהבטחת כיבוד רצונותיו של אדם שנפטר לגבי חלוקת עזבונו. צוואה נוטריונית נחתמה בנוכחות נוטריון

אימות חתימה

אימות חתימה

אימות חתימה היא טכניקה המשמשת לזיהוי זהותו של אדם באמצעות ניתוח חתימתו. תהליך זה, הנעשה באופן ידני או דיגיטלי.

ייפוי כוח מתמשך

ייפוי כוח מתמשך

למי מיועד ייפוי כוח מתמשך ומדוע? כל מה שחשוב שתדעו על ייפוי כוח מתמשך.