לשיחת ייעוץ חייגו:

הסכם ממון לידועים בציבור

הסכם ממון ידועים בציבור

חושבים לערוך הסכם ממון? הגעתם למקום הנכון. אנו במשרד רן מרכוס ושות' מסייעים לכם בתהליך הגיבוש הסכם ממון, ועריכת הסכם ממון. בזכות ותק וניסיון רב שנים, אנו יודעים את הצרכים שלכם כזוגות ידועים בציבור, ופועלים ברגישות על מנת להביא את הסכם הוגן עבור שני הצדדים. אם אתם מעוניינים בשירותים נוטריונים מהירים, מקצועיים ואדיבים בדרך להסכם ממון – אתם מוזמנים ליצור עם צוות המשרד קשר לפרטים נוספים: 

צרו עמנו קשר לפרטים נוספים:

073-3606825

הסכם ממון לידועים בציבור

במדינת ישראל, לא קיימות זכויות שוות, בין ידועים בציבור, לבין זוגות נשואים. התנאי הראשון להוכחת הסטטוס של ידועים בציבור,הינו מגורים משותפים זוגות אלה, חייבים בהבאת שני עדים, אשר יעידו על מגוריהם המשותפים. רבים מזוגות אלה, יודעים כי עליהם להיאבק על זכויותיהם הבסיסיות, בכדי לקבל את אותן הזכויות שיש לזוגות שבאו בברית הנישואין, כגון הכרה רשמית לצרכי מיסוי וכדומה. ישנם עורכי דין, אשר עורכים חוזה של הסכם ממון לידועים בציבור הסכם זה, מסדיר את עניין מגוריהם וחייהם המשותפים של בני הזוג, הכולל רכושם וחלוקתו הצודקת, הכנסותיהם וכן הלאה.

הסכם בעל תוקף משפטי לכל דבר ועניין

אנו עדים לכך, כי התופעה של ידועים בציבור, הפכה להיות נפוצה יותר בישראל. בגלל הגירושין הרבים בישראל, זוגות רבים, מעדיפים שלא לבוא בברית הנישואין לאור הגירושין הרבים והמאבקים המשפטיים שקורים בבתי המשפט לענייני משפחה וברבנות. הדבר הנכון ביותר לבצע, הינו הסכם ממון לידועים בציבור כך שיעגנו את זכויותיהם שיהיה תקף בבית המשפט לענייני משפחה. כיום, הסטטיסטיקה מראה, כי כ-4% מהזוגות בישראל חיים תחת סטאטוס של ידועים בציבור. זוגות רבים, אינם דוגלים בממסד, כאלה שאינם מעוניינים שיהיה להם קשר עם הממסד הדתי וכן הלאה, מחליטים כי זה הסטאטוס שהם מעוניינים להסדיר את חייהם המשותפים.

תופעה נפוצה יותר של ידועים בציבור בקרב זוגות שחיים בפרק ב'

תופעה שנפוצה יותר של ידועים בציבור, הינה בקרב זוגות שכבר התגרשו ומעוניינים לגור יחד, תחת קורת גג אחת. זוגות אלה, עורכים אצל עורך דין לענייני משפחה הסכם ממון נוטריוני לידועים בציבור על מנת שיוכלו לשמור על רכושם שצברו במהלך חייהם לפני היכרותם של בני הזוג. מדובר על שקט נפשי והסדר שיהיה ברור לשני הצדדים לגבי זכויותיהם, רכושם ועוד. עורכי דין רבים המתמחים בדיני משפחה, ממליצים על הסכם זה, כך שכל אחד יהיה סמוך ובטוח לגבי רכושו וימנע ממאבקים משפטיים, במקרה של פרידה חלילה. גם זוגות נשואים עורכים הסכם זה, לפני שבאים בברית הנישואין, כך שיוכלו להבטיח את רכושם וזכויותיהם באופן ברור. את ההסכם עורכים בחתימה נוטריונית שתהיה תקפה בבית המשפט, כאשר יופקד ההסכם.

למידע נוסף בנושא הסכם ממון ידועים בציבור

הסכם ממון

מהו הסכם ממון? הסכם ממון, המכונה לעתים קרובות פשוט "הסכם טרום נישואין", הוא חוזה משפטי שזוג חותם עליו לפני שהוא מתחתן. הסכם זה מפרט את

קרא עוד »
הסכם קדם נישואין הסכם נישואים לכל מטרה

הסכם ממון: יתרונות וחסרונות

הסכם ממון הוא הסכם בין בני זוג הקובע כי במקרה של פרידה, פרטנר אחד מקבל פרטי רכוש מסוימים ופרטנר שני את הפריטים האחרים. בדרך כלל, הוא נעשה רק אם בני הזוג מחליטים להתחתן,

קרא עוד »

צרו עמנו קשר וקבלו ייעוץ ללא התחייבות

שירותים נוספים

חיפוש באתר