לשיחת ייעוץ חייגו:

תרגום נוטוריון אוקראינית

תרגום נוטריוני אוקראינית

זקוקים לתרגום דחוף למסמכים מאוקראינית לעברית? צריכים תרגום מקצועי מאוקראינית לעברית לאישור עבודה או תעודה? אנו במשרד רן מרכוס נוטריונים ושות' מתרגמים עבורכם את כל סוגי המסמכים והאישורים באופן מקצועי ובזמן הקצר ביותר! אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר לפרטים נוספים:

צרו עמנו קשר לפרטים נוספים:

073-3606825

תרגום נוטוריון אוקראינית

תרגום מסמכים נוטריוני לאוקראינית

אוקראינית, הינה שפה סלאבית והיא מדוברת בפי 51 מיליון איש ברחבי העולם. מדובר על שפה סלאבית-מזרחית, היא דומה לרוסית ובלה רוסית. 41, מתוך 51 מיליון איש בעולם הדוברים את השפה הם מאוקראינה. הכתב האוקראיני מבוסס על האותיות הקיריליות. בישראל, ניתן למצוא כי עולים חדשים רבים שהגיעו מאוקראינה נדרשים לבצע תרגום נוטריוני אוקראינית . מדובר על תרגום של תעודות לידה, מרשם תושבים, תרגום תעודות והסמכות של עולים חדשים שהגיעו מאוקראינה למטרת עבודה או לימודים בישראל ועוד.

יש לציין, כי כל מסמך שיש לתרגם מאוקראינית, או מעברית לאוקראינית, מחירו ישתנה על פי כמות המסמכים והמילים שישנם בכל מסמך, בתוספת החתימה הנוטריונית הדרושה לכם. המחירים מתפרסמים בכל שנה במשרד המשפטים וניתן לראות את המחיר או לשאול מה מחיר של מעמוד לחתימה נוטריונית בשפות השונות.

תרגום נוטריוני של מסמכי הגירה

תרגום עברית לאוקראינית ותרגום מאוקראינית לעברית – ישנם מסמכי הגירה, הזקוקים לאישור וכן תרגום נוטריוני אוקראינית. ישנם עורכי דין שהם נוטריונים, ששולחים את התרגום לחברה מומחית בתרגום לשפה העברית מאוקראינית והנוטריון מאמת , כי התרגום נכון לאחר שהוא קרא את תוכן המסמך. לרוב, נוטריונים מתמחים בשפות מסוימות, על מנת לאמת או לתרגם את המסמכים, הדורשים חתימת וחותמת נוטריון, חלק מהם, זקוקים לחותמת אפוסטיל בשגרירות אוקראינה ולכן, יש להמציא חתימה זו, רק כאשר המסמך תורגם ומאושרר ע"י נוטריון הבקיא בתרגום שפה זו.

היכן למצוא נוטריון המתמחה בתרגום נוטריוני לאוקראינית?

ניתן למצוא נוטריון המבצע תרגום נוטריוני מאוקראינית, באמצעות חיפוש ברשת, המלצות של חברים , אשר היו אף הם אצל נוטריון המתמחה בתרגום וחתימה על מסמכים שונים בשפה זו. רוב המסמכים שיש לתרגם, קשורים לנישואין אזרחיים, לתמצית רישום שיש לתרגם מאוקראינית לעברית או להיפך, מסמכים משפטיים הקשורים למסחר, הסמכות ותרגום של תעודה אוניברסיטאית של לימוד מקצוע מסוים, תעודות לידה וכן הלאה . ישנם אנשים שנשלים לעבודה באוקראינה ויש להמציא מסמכים מסוימים על פי הדרישה של מוסד לימודי, חברה השוכרת אנשים מקצועיים במקצוע מסוים ולכן, יש למצוא נוטריון המתמחה בתרגום משפה זו.

למידע נוסף בנושא תרגום נוטוריון

תרגום נוטריון צרפתית

תרגום נוטריון רוסית

נוטריון רוסית נוטריון רוסית – שירותי תרגום נוטריוני לשפה הרוסית אישור נוטריוני להצהרת מתרגם בשפה הרוסית במרכוס ושות' עורכי דין ונוטריונים תרגום לשפה הרוסית הכולל

קרא עוד »

צרו עמנו קשר וקבלו ייעוץ ללא התחייבות

שירותים נוספים

חיפוש באתר