לשיחת ייעוץ חייגו:

מתי נשתמש בתרגום נוטריוני?

מתי נשתמש בתרגום נוטריוני?

מתי נשתמש בתרגום נוטריוני?

תרגום נוטריוני בא לידי ביטוי במסמכים המשמשים אתכם בחו"ל. בשונה ממסמכי תייר, שלא מחייבים תרגום נוטריוני, מסמכים שבאמצעותם תעשו עסקים בחו"ל, תבקשו שם אזרחות, או תירשמו באמצעותם ללימודים גבוהים במוסדות בחו"ל, מצריכים תרגום שכזה, כולל הטבעת חותמת אפוסטיל המכשירה את המסמך לשימוש בחו"ל.

תרגום נוטריוני למסמכים מזהים

התרגום הנוטריוני הנפוץ ביותר. מתרגמים תעודות לידה של אזרחים המבקשים לקבל אזרחות בחו"ל, תעודות מזהות, דרכונים, וכל מסמך מזהה אחר הנדרש להליך קבלת האזרחות. במדינות מסוימות נדרשים גם מסמכים של בני משפחה הרלוונטיים לקבלת האזרחות, למשל אדם שנולד או שיש לו שורשים באותה מדינה.

תרגום נוטריוני לתעודות תואר וגיליונות ציונים

תרגום נוטריוני עבור מועמד ללימודים גבוהים בחו"ל. הוא יידרש להצטייד בתרגומים נוטריוניים של תעודת התואר שלו, של גיליון הציונים, של תעודת הכשרה מקצועית כלשהי אם נדרשה, ושל כל מסמך אחר המעיד על לימודים הרלוונטיים ללימודי ההמשך במוסד במדינה הזרה.

תרגום נוטריוני לעסקים בחו"ל

אישור ניהול חשבון בנק בישראל, דפי בנק המעידים על תזרים כספים בתאריך מסוים, חוזה עסקי בינכם לבין הצד בחו"ל שיחתום או חתם מולכם, ובמקרה של נדל"ן, גם לוחות זמנים לביצוע העברות או קבלות הכספים השונות. המסמכים הללו רלוונטיים לשם עשיית עסקים בחו"ל ועל כן נדרש עבורם תרגום נוטריוני תואם.

תרגום נוטריוני לצורך פתיחת חשבון בנק בחו"ל

במידה ואתם נדרשים לפתוח חשבון בנק בחו"ל, תצטרכו להצטייד במסמכים שיעברו תרגום נוטריוני כמו תעודות מזהות ופרטי חשבון הבנק שלכם בישראל. מקרים אלה תקפים במיוחד אם הישראלי מרבה לעשות עסקאות במדינה מסוימת וזקוק שם לחשבון בנק לניהול יעיל יותר של העסקאות.

בחירת שירות התרגום הנוטריוני

חשוב לגשת לנוטריון ששפת היעד בה אתם מתעניינים היא תחום ההתמחות העיקרי שלו. אצל נוטריון כזה התרגום ייעשה על הצד הטוב ביותר מבלי שתצטרכו לשלם עלויות נוספות ביחס לנותני שירותים אחרים, משום שהתעריפים של משימות נוטריוניות נקבעים על ידי משרד המשפטים ואינם ניתנים לשינוי. לכן, פנייה לנוטריון מומחה לשפת היעד לא תעלה לכם מעבר לתעריף הקבוע והיא מאד מומלצת להבטחת מסמכים איכותיים, שישמשו אתכם בחו"ל על הצד הטוב ביותר.

למידע נוסף בנושא תרגום נוטריוני

תרגום נוטריון פולנית

תרגום נוטריון פולנית

תרגום נוטריון פולנית מעוניינים בתרגום מסמכים ואישורים מהיר? רן מרכוס ושות' נוטריונים, משרד נוטריונים ועורכי דין, מבצע שירותי תרגום נוטריוני מהירים ומקצועיים! אנו מתרגמים את

קרא עוד »

צרו עמנו קשר וקבלו ייעוץ ללא התחייבות

שירותים נוספים

צרו עמנו קשר לפרטים נוספים:

077-2319289

חיפוש באתר