לשיחת ייעוץ חייגו:

כתיבת צוואות נוטריוניות

כאשר אתם מחליטים לכתוב צוואות נוטריוניות אתם עושים את הצעד הנכון ביותר. אם הכוונה שלכם היא שהצוואה תתממש, עליכם לפגוש נוטריון ולעדכן אותו בפרטי הצוואה. צוואה עליה הנוטריון אינו חותם היא צוואה לא מאושרת, והיורשים שלכם יוכלו בקלות להפריך אותה אם היא נוסחה לרעתם. רק צוואה נוטריונית היא צוואה מאושרת אשר תקשה על שופטים ועורכי דין ממולחים לגרום לשינוי בה.

אמות מידה לאישרו הצוואה על ידי נוטריון

• הצוואה לא נכבה בהיסח הדעת, אלא בשעה שהכותב היה בהכרה ומודעות מלאות.
• הצוואה לא נסגרה ברמת ה- "בעל פה", אלא הועלתה על הכתב.
• הצוואה לא נמסרה במכשיר טלפון לאדם שיקליד אותה אלא הובאה ישירות על ידי ההוגה.
יצוין כי גם אם צוואות מסוימות עולות בקנה אחד עם עניינים אלה, כאשר נוטריון ימצא משהו חריג ומפלה בצוואה מסוימת הוא ידרוש הסברים לכך, ויחשוד באח שכתב לטובתו ולרעת אחיו את הצוואה כמי שניסה לבצע מחטף ולגרום לנותן הירושה להיות מוטה לטובתו.

היתרון בצוואה נוטריונית

אף אדם, גם אם הוא יריב וויק שלכם, לא יצליח לשנות את תוכנה. בהיסטוריה האנושית נדירים הם המקרים בהם שונה תוכן של צוואה נוטריונית. על מנת לכתוב צוואה נוטריונית כמו שצריך, שתגרום לו לאשר לכם אותה, יש צורך לרשום חלוקה הגיונית של הרכוש בין הילדים. כמו כן, יש להסתמך על ארגומנטים הגיוניים בצוואה. אזכור סכום כסף שאין לך בבנק, למשל, יצביע כי הצוואה לא נכתבה בתום לב אלא תחת השפעה בלתי רצויה.

כללים נוספים לכתיבת צוואה נוטריונית

יש להסתמך על פריטי רכוש אמתיים ואותנטיים. נוטריון אמתי יבחן זאת ויסיק את מסקנותיו אם הורשתם חפץ שאין לכם. יש להסתמך על איזון בין הילדים והצאצאים, אלא אם כן אחד מהם חרג מהתנהגותו ועושה כלפיכם פעולות חמורות. גם אז, קשה מאד לגרום לממסד הנוטריוני להאמין שהוצאתם ילד מהכלל. ככל שתכתבו צוואה בעלת נרטיב שוויוני יותר, כך יאמינו לכם במשרדי הנוטריון שלא הייתה לכם כוונה להטות את הצוואה ובטח שהיא לא נרשמה שלא בצלילות הדעת.
פנו אלינו למידע נוסף על כתיבת צוואות נוטריוניות!

למידע נוסף בנושא צוואות נוטריוניות

צוואות נוטריוניות

מה זה אישור צוואה נוטריוני אישור צוואה נוטריוני הוא מסמך המאשר את האותנטיות של צוואה, כאשר האישור ניתן על ידי נוטריון ציבורי. תהליך אימות זה

קרא עוד »

סוגים שונים של צוואות מוסברות: בחירת הצוואה הנכונה לעיזבון שלך

כשזה מגיע לתכנון העתיד, אחד הצעדים החשובים ביותר שאתם יכולים לנקוט הוא לנסח צוואה. צוואה היא לא רק מסמך משפטי; היא הצהרה של הכוונות שלכם, שמבטיחה שהנכסים שלכם יחולקו לפי רצונותיכם לאחר שתלכו לעולמכם.

קרא עוד »

צרו עמנו קשר וקבלו ייעוץ ללא התחייבות

שירותים נוספים

צרו עמנו קשר לפרטים נוספים:

077-2319289

חיפוש באתר