לשיחת ייעוץ חייגו:

הסכם ממון – תהליך גיבוש ההסכם וטיפים

היום, כבר מקובל כי זוג המעוניין להסדיר את חייהם המשופים, יערוך הסכם ממון. יש לציין, כי הסכם ממון – תהליך גיבוש ההסכם וטיפים, מתחלק לשני חלקים, החלק הראשון, יעסוק ברכוש הקיים לכל אחד מבני הזוג, ברכוש ובנכסים שצברו, החלק השני, יעסוק בנכסים ורכוש שצברו בני הזוג יחד, לאחר נישואיהם או ממועד חתימת הסכם הממון. הסכם זה, נועד להגן על כל אחד מהצדדים. הסכם זה בעצם מראה, ונועד להסדיר את הרכוש של כל אחד שצבר לפני החיים המשותפים, כך שלא תהיה תביעה או דרישה של נכסים שצבר בן הזוג לפני הנישואין או ההסכם. הסכם זה, נערך ע"י עורך דין מומחה בדיני משפחה והסכמי ממון ויכלול את כל המצבים האפשריים שצפויים בעתיד, במקרה של פרידה או מוות.

הסכם ממון – תהליך גיבוש ההסכם וטיפים

הגדרת ההסכם והגנה מפני חלוקה של רכוש שצברו בני הזוג לפני נישואיהם

במסגרת עריכת הסכם הממון, יש להגדיר באופן מפורש ולקבוע, אם הרכוש הספציפי של בן או ב הזוג, יישאר הרכוש הפרטי של בן\בת הזוג שהגיעו עמו לחיים המשותפים, כך שיהיה מוגן מפני חלוקה, או אם במקרה של פרידה, יחולק הנכס לשני חלקים שווים. לרוב, בני זוג עורכים הסכם ממון – תהליך גיבוש ההסכם וטיפים, על מנת להגן על שני הצדדים ורק רכושם העתידי שנצבר במשך שנות חייהם המשותפים, הוא זה שבמקרה של פרידה, יחולק שווה בשווה. כלומר, אם הרכוש הקודם או רכוש שקיבל אחד מבני הזוג בירושה, לא תהיה עליו חזקה של בן או בת הזוג, גם לאחר הסדר של חייהם המשותפים. היום, כל מי שחושב לחיות עם בן הזוג, עורך הסכם ממון. החוק מגדיר ידוע בציבור לאחר שנה של מגורים יחד, כך שיש לו או לה, את אותן הזכויות של זוג נשוי, לכל דבר ועניין.

הסכם ממון- לשקט הנפשי שלכם

אנו שומעים כל העת, מקרים רבים של זוגות, אשר בזמן פרידה, מעוניינים לשים יד על רכוש בן או בת הזוג. מדובר על מלחמה לא נעימה ועל מנת להיות רגועים ולא להגיע למצבים אלה, כאשר מדובר על רכוש שהיה שייך לאחד מבני הזוג, קדם להיכרותם, רק הסכם ממון – תהליך גיבוש ההסכם וטיפים, יוכל לגרום להם להיות רגועים יותר, כאשר רכושם שצברו קודם להיכרותם, או ירושה שקיבלו, יהיו מעוגנים בחוק ולא יהיה חשש כי בן או בת הזוג יתבעו אותו.

 

למידע נוסף בנושא הסכם ממון

צרו עמנו קשר וקבלו ייעוץ ללא התחייבות

שירותים נוספים

צרו עמנו קשר לפרטים נוספים:

077-2319289

חיפוש באתר