לשיחת ייעוץ חייגו:

ייפוי כוח

ייפוי כוח נוטריוני

משרד רן מרכוס נוטריונים מציג בפניכם את שירותי ייפוי כוח נוטריוני עד אליכם. צוות הנוטריונים שלנו מלווה אתכם לאורך כל התהליך במקצועיות ובמהירות על מנת שאתם תוכלו להשיג את המסמכים הנוטריונים הנחוצים לכם תוך פרק זמן קצר.

שירותי ייפוי כוח נוטריוני

לדעת שייפוי הכוח אמיתי
ייפוי כוח מיוחד שנחתם בנוכחות נוטריון, לאחר שהנוטריון ביצע זיהוי רשמי של מייפה הכוח ואימת את חתימת מייפה הכוח על המסמך.

למעשה, כאשר מיופה כוח אינו עו"ד, נדרשת התערבות של נוטריון על מנת לאשר החתימה של מי שנותן את ייפוי הכוח. בדרך כלל אין כל צורך לפנות לעו"ד או נוטריון על מנת לבצע חתימה על ייפוי כוח, למעט שתי נסיבות חריגות: במקרה בו נדרש ייפוי כוח כללי וייפוי כוח לביצוע עסקת מקרקעין, הדורשות רישום בלשכת המקרקעין. חתימה על אחד ממסמכי ייפוי כוח אלו דורשת אישור נוטריון, אשר יבצע את תהליך ייפוי הכוח וכן אימות החתימות הנמצאות במסמכים אלו.

ייפוי כוח כללי הנו ייפוי כוח נוטריוני שייערך ע"י נוטריון או שחתימותיו מאומתות ע"י נוטריון. במסגרת ייפוי הכוח הכללי, הרשאת מיופה הכוח לא מוגבלת לנושאים משפטיים מסוימים או לכל פעולה משפטית ספציפית.

ייפוי כוח לביצוע פעולות בענייני מקרקעין, אשר דורשות רישום בלשכת מקרקעין – מדובר בפעולות משפטיות יקרות, ולכן סבר המחוקק הישראלי שראוי שמעמד ייפוי הכוח ייחתם בנוכחות נוטריון.

מתי נזדקק לייפוי כח נוטריוני?
הצורך ביפוי כוח נוטריוני דרוש במקרים רבים, כמו למשל:

הגשת בקשה למשכנתא: מדובר במסמך ייפוי כוח אשר ניתן ללווים משכנתאות בבנק. הבנק מחייב את לוקחי המשכנתא לחתום על מסמך בפני נוטריון מוסמך.

נסיעה ארוכה לחו"ל: כאשר אדם יודע כי עליו לצאת לחו"ל לתקופה ארוכה, בידו האפשרות לייפות את כוחו של קרובים או בני משפחה על מנת שיטפלו בעניינים כספיים וחוקיים בזמן העדרו.

ייפוי כח לביצוע פעולות מקרקעין וייפוי כח כללי ייחתמו בפני נוטריון אשר יאשר את חתימת החותם לאחר שזיהה אותו באופן ודאי. את ייפוי הכוח הנוטריוני ניתן לקבל במשרדנו, כשהחתימה נעשית בפועל בפני הנוטריון. כדי להעניק לכם את השירות הנוח ביותר, קיימת אפשרות שהנוטריון יגיע לביצוע ייפוי הכוח הנוטריוני בבית הלקוח או בכל מקום אחר בו הוא נמצא.

ייפוי כוח

למידע נוסף בנושא ייפוי כוח נוטריוני

אימות חתימה

אימות חתימה

אימות חתימה היא טכניקה המשמשת לזיהוי זהותו של אדם באמצעות ניתוח חתימתו. תהליך זה, הנעשה באופן ידני או דיגיטלי.

ייפוי כוח מתמשך

ייפוי כוח מתמשך

למי מיועד ייפוי כוח מתמשך ומדוע? כל מה שחשוב שתדעו על ייפוי כוח מתמשך.

אישור חיים רן מרכוס

הסכם ממון

הפקת הסכמי ממון מקצועיים מונעת את המחלוקות העתידיות. עקב שיעור הגירושין והנישואים האזרחיים.

צרו עמנו קשר וקבלו ייעוץ ללא התחייבות

שירותים נוספים