לשיחת ייעוץ חייגו:

עריכת צוואות נוטריוניות

העריכה של הצוואה על ידי נוטריון היא המסלול הבטוח ביותר עבורכם לאישורו את הצוואה. הנוטריון יעבור על הצוואה, יבחן טעויות ניסוח ויבדוק את כוונותיכם כמורישים. כוונות להטות צוואה ולהוריש יותר לאח מסוים או בכלל לא לאח אחר, יעוררו את חשדו של הנוטריון שזה לא נכתב בתום לב אלא בהשפעת הבן/האח החזקים. במקרה כזה נוטריונים לא נוטים לאשר צוואות למעט במקרים בודדים בהם הוכח כי האח מופלה מסיבה הגיונית, ולרוב זה פשוט לא מתקבל על ידי הנוטריון.

כתיבת הצוואה

בטרם עריכת הצוואה הנוטריונית יש לנסח צוואה בראשי פרקים: למי אתם מורישים, מהו היקף הרכוש שלכם וכיצד הוא יתחלק בין היורשים. כתיבה זו נעשית באופן חופשי על ידכם עוד בטרם פגשתם את הנוטריון שלכם.

מפגש כותבי הצוואה עם הנוטריון

המפגש נערך באופן פרונטלי ולא באינטרנט. במסגרתו בוחן הנוטריון את המסמך, מזהה טעויות, מזהה מהלכים בלתי תמימים בהם אח מסוים לא קיבל כלום על חשבון האחרים שקיבלו המון באותה צוואה. במקרה כזה הנטייה היא להקפיא את הצוואה ולברר עם כותבהּ מדוע ניסח את עצמו כפי שניסח, בדגלו על אחים מסוימים בצוואה. נויטריון יאשר צוואה ערוכה רק בהסכמת הלקוח ורק לאחר שנודע לו כי הלקוח חשב בראש צלול כשניסח את הצוואה שלו.

עריכה מחדש של צוואות תקינות

גם כאשר הצוואות תקינות מבחינת חלוקת הרכוש לצאצאים, נדרשת תקינות ניסוחית ותחבירית אשר נעשית על ידי הנוטריון. במידה והטעויות גדולות מאד, נדרשת עריכה מחדש של הצוואות, גם אם ידוע לכם בדיעבד מדוע זה קרה.

היתרון בצוואה נוטריונית

קשה לערער עליה ולבטל אותה. מה שנכתב הוא מה שיהיה. צוואה נוטריונית מאפשרת לכם מטרייה משפטית שכן זו המעלה הכי גבוהה של צוואה. צוואה שנוסחה אך לא ראתה נוטריון תיחשב כצוואה אשר קל יהיה לערער עליה. לכן, מי שמבקש צוואה בטוחה ויציבה מבקש אך ורק עריכת צוואות נוטריוניות. בדרך זו, יוכל בעל הצוואה לדעת כי מה שהוא כתב זה גם מה שיהיה, ללא כל שינויים בצוואה פרי עריכתו.
למידע נוסף על עריכת צוואה נוטריונית ניתן לפנות אלינו ולקבל אצ כל האינפורמציה הנדרשת!

כתיבת צוואות נוטריוניות

למידע נוסף בנושא צוואות נוטריוניות

סוגים שונים של צוואות מוסברות: בחירת הצוואה הנכונה לעיזבון שלך

כשזה מגיע לתכנון העתיד, אחד הצעדים החשובים ביותר שאתם יכולים לנקוט הוא לנסח צוואה. צוואה היא לא רק מסמך משפטי; היא הצהרה של הכוונות שלכם, שמבטיחה שהנכסים שלכם יחולקו לפי רצונותיכם לאחר שתלכו לעולמכם.

קרא עוד »

צרו עמנו קשר וקבלו ייעוץ ללא התחייבות

שירותים נוספים

צרו עמנו קשר לפרטים נוספים:

073-3606825

חיפוש באתר