לשיחת ייעוץ חייגו:

הסכם ממון לפני נישואין

הסכם ממון לפני הנישואין – מבטיחים את העתיד

הסכם ממון לפני נישואין הוא אינו עוד מסמך רגיל, הוא מסמך המצהיר את הבטחת העתיד הכלכלי של כל אחד מבני הזוג גם לאחר הנישואין. אנו במשרד רן מרכוס ושות' נוטריונים שמחים לעמוד לרשותכם עם שירותי עריכת וכתיבת הסכמי ממון קדם נישואין. בזכות ותק רב שנים בתחום, אנו פועלים ברגישות על מנת להבטיח הסכם ממון הוגן לשני הצדדים. אתם מוזמנים ליצור קשר לקבלת פרטים נוספים אודות שירותי עריכת הסכמי ממון נוטריונים במשרדנו: 

צרו עמנו קשר לפרטים נוספים:

077-2319289

הסכם ממון לפני נישואין

עריכת הסכם ממון קדם נישואין

ישנם זוגות אשר מחליטים להינשא, אך מתלבטים לגבי הממון שיש ברשותם, ישנן שאלות שונות כגון מה קורה , כאשר אחד מבני הזוג יש לו נכסים וממון רב? תשובה הי פשוטה- עריכת הסכם ממון לפני נישואין. כאשר בן או בת הזוג, אין לו ממון ולשני יש, זו בעיה ולכן על מנת למנוע מריבות משפטיות והוצאות מיותרות על מאבקים משפטיים, ההמלצה של הרבה עורכי דין, הינה לערוך את הסכם הממון, בטרם יבואו בני הזוג בברית הנישואין. י שלציין, כי בשנים האחרונות, הסכם ממון, אינו דבר נדיר, כי אם הופך להיות נפוץ יותר. בגלל מקרי הגירושין הרבים בישראל, כדאי כי בני הזוג יסכימו את הסדר חייהם המשותפים בהסכם הכוללים גם את הסכם הממון.

הבטחת חלוקה הוגנת של הרכוש והממון

יש לציין, כי באמצעות עריכת הסכם ממון לפני הנישואין, זוגות רבים שקטים יותר וכן, אם אחד מבני הזוג הוא בעל עסק וממון רב, הוא יהיה בטוח בכנות ובאהבה כנה של בת או בן הזוג, בכך שהוא או היא, יסכימו לחתום על הסכם זה, כך שאין לו או לה אינטרסים לזכות בנכסיו או בממונו. גם אם מדובר בירושה שזכה בה בן או בת הזוג, גם סעיף זה, יהיה מעוגן בהסכם. לאור הכתוב במאמר, עשויה לעלות השאלה, אם הסכם הממון, אמור להדליק נורת אזהרה בגלל הדרישה של אחד מבני הזוג לערוך הסכם ממון טרום נישואין? התשובה היא שלא, אם מהות הדרישה, אינה פוגעת בבן הזוג השני.

מי עורך יותר הסכמי ממון טרום נישואין?

זוגות צעירים, אינם באים בברית הנישואין, כשאר יש באמתחתם ממון רב, אלא אם כן, קיבלו רכוש א סיוע רב בדירה או נכס אחר מהוריהם. לרוב, זוגות מבוגרים יותר, אשר כבר צברו רכוש ומעוניינים לשמור עליו לטובת ילדיהם, הם אלה שנוטים יותר לערוך הסכם ממון לפני נישואין. פרק ב' בנישואין, מצריך משנה זהירות, במיוחד אם כבר יש רקע דומה של דרישת רכוש, או חצי מהעסק, או הפנסיה של בן\בת הזוג.

למידע נוסף בנושא הסכם ממון לפני נישואין

צרו עמנו קשר וקבלו ייעוץ ללא התחייבות

שירותים נוספים

צרו עמנו קשר לפרטים נוספים:

077-2319289

חיפוש באתר