לשיחת ייעוץ חייגו:

אישור העתק נאמן למקור

אישור העתק נאמן למקור

לדעת שהעותק נאמן למקור

אישור העתק נאמן למקור מאשר כי עותק או צילום של מסמך זהה למסמך המקורי. מגוון גופים ומוסדות דורשים אישור זה. אישור העתק נאמן למקור זהה בתוקפו למסמך המקורי.

לקבלת אישור העתק נאמן למקור נוטריוני אין צורך להגיע למשרדנו. כדי להעניק לכם את השירות הנוח ביותר אנא שילחו את מסמך המקור למשרדנו בדואר או באמצעות שליח. לאחר ביצוע האישור הנוטריוני וקבלת האפוסטיל, במקרה הצורך, ישלח האישור החתום חזרה לבית הלקוח או לכל יעד אחר שיתבקש בארץ או בחו"ל.

העתק נאמן למקור

אימות העתק נאמן למקור הוא שירות המיועד למי שזקוק להוכיח שהעתק המסמך הוא נאמן למקור. הנוטריונים שלנו בודקים בקפידה את המסמך המקורי ואת העתקו, ומאשרים שההעתק הוא נאמן, שלם ומדויק. שירות זה חיוני לעיתים קרובות לתהליכים משפטיים, בקשות אקדמיות ועניינים בינלאומיים, ומבטיח שהמסמכים המועתקים יהיו תקפים ואמינים כמו המקוריים.

תרגום נוטריוני - הנוטריונים

צרו עמנו קשר וקבלו ייעוץ ללא התחייבות

שירותים נוספים

למידע נוסף בנושא אישורים וייפוי כוח

אימות חתימה

ארכיב נוטריוני

כל אחד מאיתנו חתם על מסמכים בעלי חשיבות רבה כגון שטרי חוב, שטר משכנתא, חוזה רכישת בית, צוואות, ייפויי כוח ועוד. לאחסון מסמכים אלו בצורה מקצועית וזמינה יש חשיבות רבה

העדה של מסמך סחיר

העדה על מסמך סחיר הינה כתב התראה בשל חילול שטר ואי תשלומו. אישור העדה נוטריוני הוא ראייה לכך שהשטר חולל.

אישור חיים רן מרכוס

אישור עריכת מלאי

אישור נכונות עריכת מלאי מאשר כי רשימת המלאי לאחר אירוע ביטוחי אכן נכונה ומלאה. אישור זה נדרש בדר"כ מטעם חברות ביטוח אשר מבקשות לדעת מהי הסחורה שנפגעה ומהי הסחורה שנותרה