לשיחת ייעוץ חייגו:

הסכם קדם נישואין

הסכם קדם נישואין

"רוצה לתת מתנה אמיתית לבן הזוג שלך? חתום על הסכם ממון/הסכם קדם נישואין ואנחנו פה כדי להבטיח את עתידכם בדרך הנוחה, המקצועית, היעילה והכלכלית ביותר!"

הסכם קדם נישואין

חשיבות הסכם קדם הנישואין, שמבטיח נישואין באהבה, היא בקביעת עתיד מעמדם האישי של הצדדים של בני זוג המבקשים להתחתן, היה וחלילה נישואיהם יעלו על שרטון, תוך חיסכון בזמן, בכסף ובעוגמת נפש לבני הזוג ולקרוביהם.

בעריכת הסכם קדם נישואין, ימנעו הצדדים ממצב בו יהיו נתונים לסחיטה כספית ונפשית במקרה בו יבקשו להשתחרר מברית הנישואים ובן הזוג השני לא ירצה בכך. תוך חסכון בעלויות של התדיינויות משפטיות. ההסכם אינו בהכרח הסכם ממון, אף שניתן להכיל אותו בתוכו.

היתרון בעריכת הסכם קדם נישואין היא שכאשר נוטריון מאמת הסכם כזה, קשה יותר לערער על עליו והאפשרות לבטלו, נמוכה משמעותית מאשר הסכם שלא מאומת ע"י נוטריון ו/או בית המשפט. במקרה שלא נעשה כך, צד אשר ברגע האמת מבקש להפר את תנאי ההסכם , יכול לפנות ביהמ"ש ולטעון שהוטעה וטענות רבות אחרות.

הסכם קדם נישואין הסכם נישואים לכל מטרה

אישור הסכם קדם נישואין

מומלץ לאמת ולאשר את הסכם נישואין על ידי נוטריון חיצוני כדי שלא ייטען אחר-כך, כי הנוטריון ערך את ההסכם, לטובת צד מסוים.
ההליך מתבצע בדרך בה בני הזוג מגיעים למשרדו של הנוטריון עם ההסכם מוכן. הנוטריון בודק שהצדדים אכן כשירים ויודע על מה הם חותמים. הנוטריון בודק הן את כשירותם הרפואית והמנטלית של הצדדים. הוא מקריא לצדדים את ההסכם ולאחר ששוכנע שהצדדים הבינו ויודעים על מה הם ואיך הם רוצים שנישואיהם יותרו, חלילה אם יגיעו לכך, הוא מחתים אותם על ההסכם. מאשר חתימתו מסמך שהוא מצרף להסכם, ושומר עותק אחד מקורי מההסכם במשרדו , ועותק אחד או יותר מכך נותן לצדדים.

המשקל שיינתן לו בביהמ"ש יהיה גבוה משמעותית, וכמעט שלא ניתן יהיה לסכל ולערער הסכם כזה. אם יגיע לפניו מקרה שבמסגרתו ינסו לערער על תוקפו אם ההסכם אומת ואושר ע"י נוטריון,

צרו עמנו קשר וקבלו ייעוץ ללא התחייבות

שירותים נוספים